5 הסודות של כתיבת מאמרים מקצועיים

מאמרים הם באמת, באמת חלק חשוב של שירותי יחסי ציבור מקוונים וניהול מדיה חברתית. פרסום קבוע של תוכן חדש באתר שלך הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להציג ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים את מותג שלך.
כמובן, אתה לא יכול פשוט לזרוק קבוצה של מילים בדף ולצפות מאנשים להגיב בצורה חיובית לתוכן שלך. כתיבת מאמרים מקצועיים לאתר שלך הוא חלק מאוד חשוב אבל רק אם אתה בונה את זה בדרך הנכונה.

להלן 5 סודות של כותבי מאמרים מקצועיים :

1.גלה אילו מילות מפתח וביטויים אנשים מחפשים (כמו גם במה אתה יכול להיות תחרותי). עקוב אחר מספר הפעמים שבהן אתה שם את מילות המפתח בתוכן שלך, והשתמש בכלים המתאימים כדי לעקוב אחר המקומות שבהם אתה מדורג עבור מילות המפתח שאליהן אתה ממקד (SEMRush הוא המועדף עלינו).

2.אמנם זה עדיין רעיון טוב לכלול את מילת המפתח שלך לאורך המאמר שלך אבל אתה חייב להיות טקטי.
כלול את מילת המפתח שלך בכותרת, ב -300 המילים הראשונות, וב- H1 או H2 הראשון (עם זאת, יש לציין כי אין צורך לכלול בשניהם – רק לוודא שיש לך את זה באחד מהם). לאחר מכן, עליך לנסות להשתמש בגרסאות של מילת המפתח שלך.באופן אידיאלי, מילת המפתח שלך צריכה להרגיש טבעי בכתיבה שלך – אם אתה מרגיש כאילו אתה מתחיל לכתוב jibberish, אתה כבר רחוק מדי.זכור, אנשים באמצעות מנועי החיפוש מחפשים את הביטוי המסוים הזה כי הם רוצים לדעת יותר על זה / לקנות אותו, אז זה הגיוני לתת להם את מה שהם מחפשים.

3. אתה לא ממש כותב עבור האלגוריתמים של Google, אתה כותב לאנשים! כשאתה כותב, אתה צריך תמיד להציע ערך כלשהו לקוראים שלך. מה אתה יכול להגיד להם שאף אחד אחר לא יכול? איזה שירות אתה יכול לספק שהינו ייחודי? איזה ידע אתה יכול לחלוק כי לא ניתן למצוא אותו בשום מקום אחר?
אף אחד לא מכיר את העסק שלך כמוך, אז השתמש בזה לטובתך. אם לא, אתה יכול לפחות לדון בחדשות הקשורות לעסק שלך.

4. נסה לכתוב מאמרים מקיפים עם לפחות 600 מילים, אבל אם אתה יכול להגיע ל -1000 או יותר, לך על זה. יש כבר הרבה מחקרים שמראים כי מנועי החיפוש נוטים להעדיף תוכן "מעמיק" של לפחות 2,000 מילים .ככל שהתוכן שלך ארוך יותר, כך תעניק לקוראים שלך ערך גבוה יותר . בתמורה, אחוזי היציאה מהאתר שלך ייפחתו משמעותית.

5. עליך לעקוב באופן קבוע אחר התוכן שלך באמצעות Google Analytics. פרמטרים כדוגמת זמן שהייה באתר, שיעור יציאה מדף כניסה, דפים נפוצים וכד' הינם מאוד חשובים. אם האתר שלך מכיל שיעור יציאה גבוה מדף הכניסה, פירוש הדבר שהמבקרים באתר שלך אינם נשארים זמן רב וסביר להניח שזה בגלל שהאתר שלך אינו מספק להם את המידע שהם מחפשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *