מהו שיווק דיגיטלי?

מהו שיווק דיגיטלי?

מהו שיווק דיגיטלי?שיווק דיגיטלי הוא שיווק מוצרים או שירותים באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות בטלפונים ניידים, פרסום לתצוגה וכל מדיה דיגיטלית אחרת.שיווק דיגיטלי מכונה לעתים קרובות גם "שיווק באינטרנט".

התפתחות השיווק הדיגיטלי מאז שנות ה -90 וה -2000 שינתה את הדרך שבה מותגים ועסקים משתמשים בטכנולוגיות לשיווק. פלטפורמות דיגיטליות יותר ויותר משולבות בתוכניות שיווק חיי היומיום ומסעות שיווק דיגיטלי הופכים יותר נפוצים ויעילים.

המונח "שיווק דיגיטלי" הוטבע לראשונה בשנות התשעים אך נעשה בו שימוש בפועל כבר באמצע שנות השמונים, כאשר קבוצת SoftAd, כיום ChannelNet, פיתחה קמפיינים פרסומיים לחברות רכב.

השיווק הדיגיטלי נעשה מתוחכם יותר בשנות ה -2000 וה- 2010, כאשר יכולתם של המכשירים לגשת לתקשורת הדיגיטלית כמעט בכל זמן נתון הביאה לצמיחה גדולה.

צמיחת המדיה הדיגיטלית נאמדת ב -4.5 טריליון מודעות מקוונות המוצגות מדי שנה.

 

שיטות שיווק דיגיטליות

שיטות שיווק דיגיטליות נפוצות הינן:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • שיווק במנועי חיפוש (SEM)
  • שיווק תוכן
  • אוטומציה של תוכן
  • שיווק מונחה נתונים
  • שיווק מדיה חברתית
  • שיווק באמצעות דואר אלקטרוני ישיר

כיצד מותגים יכולים להשתמש בשיטות שיווק דיגיטלי?

ישנן מספר דרכים בהן מותגים יכולים להשתמש בשיווק דיגיטלי לטובת מאמצי השיווק שלהם. השימוש בשיווק דיגיטלי בעידן הדיגיטלי לא רק מאפשר למותגים לשווק את המוצרים והשירותים שלהם, אלא גם מאפשר תמיכה מקוונת ללקוחות כדי לגרום להם  להרגיש מוערכים ונתמכים. השימוש באינטראקציה של מדיה חברתית מאפשר למותגים לקבל משוב חיובי ושלילי גם מלקוחותיהם, כמו גם לקבוע אילו פלטפורמות מדיה פועלות טוב עבורם. ככזה, שיווק דיגיטלי הפך ליתרון מוגבר עבור מותגים ועסקים. למידע נוסף בקרו ב- https://handy-cure.info. בימינו  זה נפוץ מאוד שצרכנים כותבים משוב מקוון באמצעות מקורות מדיה חברתית, בלוגים ואתרי אינטרנט על סמך הניסיון שלהם עם המוצר או המותג. זה הפך פופולרי יותר עבור עסקים להשתמש ולעודד את השיחות האלה באמצעות ערוצי המדיה החברתית שלהם כדי ליצור קשר ישיר עם הלקוחות ולנהל את המשוב שהם מקבלים כראוי.

טווח ההגעה הפוטנציאלי של המדיה החברתית מתבטא בכך שב- 2015, בכל חודש, היו לאפליקציית Facebook יותר מ -126 מיליון משתמשים ייחודיים, ול- YouTube היו למעלה מ -97 מיליון משתמשים ייחודיים.

Recommended For You

83 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *