איך אתרי מסחר יכולים ליצור נאמנות לקוח

קידום אתרים - השקעה לטווח הארוך

מה גורם ללקוח לחזור שוב אל האתר שלכם?

איך אתרי מסחר יכולים ליצור נאמנות לקוחהשוק המסחרי המקוון של היום הינו תחרותי מאוד ונאמנות המותג יכול להיות מושג די חמקמק. משירות לקוחות מהיר ונוח, איכות המוצר וערכי המותג, ישנם גורמים רבים שעשויים לסייע לכם לשמור על הלקוחות שלכם מאושרים.

אבל האם יש באמת דרכים מספיק כדי לגרום ללקוחות לקנות שוב?

תנו להם לנסות לפני שהם קונים

מודל "נסה לפני שאתה קונה" הינו אסטרטגיה שמבוססת על ניהול סיכונים.  במקרה שכזה מותגים לוקחים את אי הוודאות הקשורה לקניות מקוונות ומאפשרים ללקוחות לשלם רק עבור פריטים שהם שומרים.

לאחרונה, נמסר כי ההחלטה של ​​ASOS להציע "לנסות לפני שאתה קונה" גרמה לכמות קניות מרקיעות שחקים במהלך תקופת חג המולד שהינו מאוד תחרותי בדרך כלל. המכירות הקמעונאיות בבריטניה גדלו ב -23% והגיעו ליותר מ -300 מיליון ליש"ט בארבעת החודשים האחרונים של שנת 2017. מותג ההלבשה התחתונה "לה פרלה" השיק גם יוזמה דומה ובישראל אתר carservice.co.il.

אז, למה אסטרטגיה זו יעילה לבניית נאמנות לקוח? בעיקרו של דבר, היא מאפשרת ללקוחות לדעת שאתם מהימנים, אשר בתורו מסייע ליצור מחזור של אמון במותג ובשירות שלו. ברמה הבסיסית, זה גם אומר כי הלקוחות שלכם עשויים להיות מודאגים פחות לגבי ההשלכות הכספיות של קניות מקוונות ועשוי לעודד אותם לבצע קכישות על בסיס קבוע יותר.

ישרו קו עם ערכי הצרכן

אנשים נמשכים יותר למותגים אשר חולקים עימם את אותם ערכים ואמונות . 64% אומרים כי זו הסיבה העיקרית שיש להם מערכת יחסים עם המותג. כתוצאה מכך, לקוחות נוטים יותר להישאר נאמנים יותר.

בשנה שעברה, 'L'Oréal פריז השיקה את 'שווה את זה' -אשר נתן ללקוחות את ההזדמנות לפדות נקודות עבור מוצרים חדשים או את ההזדמנות לתת בחזרה. הלקוחות ייכלו לבחור לתרום את נקודותיהם לארגונים המיוצגים על ידי לוריאל בתחומים אלטרואיסטיים.

תוכניות נאמנות

תוכניות נאמנות מוכחות ככלי יעיל לשימור לקוחות. מחקרים מראים כי 84% מהצרכנים נוטים יותר לבחור קמעונאי שיש לו תוכנית נאמנות, בעוד ש 68% מאלפי המילניום אומרים שהם לא יהיו נאמנים למותג אם אין לו.

אחת הסיבות העיקריות לכך שהלקוחות מפסיקים להשתתף ביוזמות שכאלו היא כי הם לא מציעים מספיק הטבות. לכן, זה לא רק חשוב עבור מותגים להציע ללקוחות תוכנית נאמנות טובה מלכתחילה, אלא גם ביעילות שלהם לקדם ולתקשר עם הלקוחות לגבי היתרונות שלה.

הכרת תודה אמיתית

הבעת תודה ללקוחות יכולה לעשות את ההבדל בין לקוח קונה ללקוח שלא (עבור רכישות בפעם הראשונה, כמו גם רכישות חוזרות).

קמעונאים באופן אוטומטי שולחים דוא"ל אישור וחלופה אישית יותר יכולה להפוך את תהליך הקנייה  ליותר מאשר סקירה בסיסית של הרכישה. זה לא משפיע בצורה יוצאת דופן בפני עצמו, כמובן, אבל זה יכול להיות בסיס לבניית אסטרטגיית דוא"ל מקיפה, לפיה המותג מזהה (ומראה הכרת תודה) על נאמנות לאורך זמן.

משמעות הדבר יכולה להיות קודי קידום נוספים, או הודעת דוא"ל לציון יום השנה לרכישה או הרשמה לניוזלטר. זה מראה ללקוחות כי הם מוערכים, בתורו, מותגים יכולים גם להרגיש בטוח מספיק כדי לבקש משהו נוסף כגון משוב או ביקורות.

Recommended For You

74 Comments

  1. It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this
    fantastic blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this website with my Facebook group.
    Talk soon!

  2. Appreciating the dedication you put into your site and in depth information you provide.
    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information. Great
    read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to
    my Google account.

  3. Howdy are using WordPress for your blog platform?

    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need any coding
    knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  4. I don't know whether it's just me or if perhaps everybody else encountering issues with your site.

    It appears like some of the written text on your content are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them
    too? This may be a problem with my web browser because I've had this happen previously.

    Appreciate it

  5. I like the valuable info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I'm quite sure I'll learn many new stuff right here!
    Good luck for the next!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *