שיווק SEO

שיווק SEOSEO היא שיטה שיווקית המתמקדת בהגדלת התוצאות הנראות במנוע החיפוש שהן אורגניות (שאינן בתשלום ) . SEO כולל הן את האלמנטים הטכניים והיצירתיים הנדרשים כדי לשפר את הדירוג, לעודד תנועה ולהגביר את המודעות במנועי החיפוש. ישנם היבטים רבים ל -SEO  מהמילים בדף שלך עד לדרך שאתרים אחרים מקושרים לאתר שלך.

 SEO היא לא רק בניית אתרי אינטרנט ידידותיים למנועי חיפוש. זה גם עשיית האתר יותר ידידותי לאנשים.

למה האתר שלי צריך SEO?

רוב התנועה באינטרנט מונעת על ידי מנועי החיפוש המסחריים הגדולים, גוגל, בינג, ו – Yahoo! למרות שמדיה חברתית וסוגים אחרים של תנועה יכול ליצור ביקורים באתר שלך, מנועי החיפוש הם השיטה העיקרית של ניווט עבור רוב משתמשי האינטרנט.

מנועי חיפוש הם ייחודיים בכך שהם מספקים תנועה ממוקדת. אנשים מחפשים את מה שאתה מציע. מנועי החיפוש הם כבישים שגורמים לזה לקרות. אם מנועי החיפוש אינם יכולים למצוא את האתר שלך, או להוסיף את התוכן שלך למסדי הנתונים שלהם, אתה מפסיד הזדמנויות מדהימות כדי לייצר תנועה לאתר שלך.

שאילתות חיפוש – המילים שמשתמשים מקלידים בתיבת החיפוש – נושאות ערך יוצא דופן. הניסיון הראה שתנועת מנוע החיפוש יכולה להפוך (או לשבור) את הצלחת הארגון. תנועה ממוקדת לאתר יכולה לספק פרסום, הכנסות וחשיפה, כמו כל ערוץ שיווק אחר.

למה מנועי החיפוש לא יכולים להבין את האתר שלי ללא SEO?

מנועי החיפוש הם חכמים, אבל הם עדיין זקוקים לעזרה. המנועים העיקריים פועלים תמיד לשיפור הטכנולוגיה שלהם כדי לסרוק את הרשת בצורה מעמיקה יותר ולהחזיר תוצאות טובות יותר למשתמשים. עם זאת, יש גבול לאופן שבו מנועי החיפוש יכולים לפעול. בעוד  SEO הנכון יכול להביא לך אלפי מבקרים ותשומת לב מוגברת, מהלכים לא נכונים יכולים להסתיר או לקבור את האתר שלך עמוק בתוצאות החיפוש שבו הנראות היא מינימלית.

בנוסף על הפיכת התוכן הזמין למנועי החיפוש, SEO מסייע גם להגביר את הדירוגים כך שתוכן יוצב במקום שבו המחפשים ימצאו אותו בקלות רבה יותר. האינטרנט הופך תחרותי יותר ויותר, ואלה חברות המבצעות SEO יהיה יתרון החליט המבקרים והלקוחות.

השפעת השימושיות וחוויית המשתמש בדירוג מנועי החיפוש

יש מספר מוגבל של משתנים שמנועי החיפוש יכולים לקחת בחשבון ישירות, כולל מילות מפתח, קישורים ומבנה האתר. עם זאת, באמצעות דפוסי קישור, ערכי מעורבות משתמשים ולמידה ממוחשבת, המנועים עושים מספר רב של אינטואיציות על אתר נתון. השימושיות וחוויית המשתמש הן השפעות מסדר שני על דירוג ההצלחה של מנוע החיפוש. הם מספקים תועלת עקיפה אך ניתנת למדידה לפופולריות החיצונית של האתר, אשר המנועים יכולים לפרש אז כאות באיכות גבוהה יותר. זו תופעת "אף אחד לא אוהב להתחבר לאתר גרוע".

 

יצירת חוויית משתמש מתחשבת ואמפתטית מסייעת להבטיח שמבקרים באתר שלך ייתפסו אותו בצורה חיובית, תוך עידוד שיתוף, סימניות, ביקורים חוזרים וקישורים נכנסים – כל האותות הזורמים אל מנועי החיפוש ותורמים לדירוג גבוה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *