קידום אתרים – השקעה לטווח הארוך

קידום אתרים - השקעה לטווח הארוךקידום אתרים אורגני איכותי אינו נועד להשגת תוצאות מיידיות אלא מדובר בהשקעה לטווח ארוך.

במרבית המקרים ביצוע של מספר פעולות פשוטות יוכל להוביל להוצאות כבר בתחילת הקידום. במיוחד למענכם, הכנו מספר נקודות שכדאי לבצע בתחילת כל פרויקט קידום.

1. חקר מילות מפתח

כאשר יש לכם אתר גדול כדוגמת חנות אונליין עם כמות גדולה של מוצרים, חקר מילות המפתח הוא תהליך ארוך שיכול להימשך אפילו מספר שבועות. מה עושים? עושים חקר מילות מפתח ראשוני. כך למשל עליכם להתמקד רק במחקר מילות המפתח של הקטגוריות הראשיות ואז להטמיע את השינויים הנדרשים לפי הדפים האלה עוד לפני שליחת דו"ח האופטימיזציה.

2. אופטימיזציה ראשונית

בדומה  לחקר מילות המפתח כך יש לעשות עם דו"ח האופטימיזציה; זוהי לא עבודה של יום-יומיים ובאתרים גדולים אף יכול לקחת מבפר שבועות לכן אין סיבה להמתין לסוף הדו"ח על מנת לתקן את כל הבעיות שמתגלות. אתם יכולים לשתף את הדו"ח המתגבש עם הלקוח ולעדכן אותו  מה נמצא באחריותו של המקדם ומה נמצא באחריותו של מפתח האתר. דוגמא: גיליתם דפים עם הרבה כותרות H1? מצאתם שלאף אחת מהקטגוריות אין נתוני מטא? בשלב הזה כבר יש לכם את חקר מילות המפתח הראשוני – אז השתמשו בו.  אין צורך שתמתינו לסוף הדו"ח, וכן אין סיבה שלאחר שבועיים-שלושה של עבודה האתר עדיין יהיה בלי נתוני מטא וכותרות מתאימות . מהניסיון האישי שלנו של מאות לקוחות  רק השינויים הללו יכולים לשפר את דירוג האתר וכך ליצור הצלחה כבר בטווח הקצר.

3. ספאם

גוגל מגיבה טוב לא רק לדברים שמבצעים בתוך האתר. הסרת גורמים שמזיקים לקידום כבר בתחילת הקידום יכולים לגרום לאתר לעלות במיקומיו. מאוד חשוב לעשות זאת כשמדובר באתר שלאורך הזמן עבר כמה מקדמים שונים. לכל מקדם יש את השיטות שלו ולעיתים עלולות להיווצר התנגשויות. כך למשל, חשוב שתבדקו את כל התכנים שפורמו באת בעבר כדי לא ליצור דפים שמתחרים אחד בשני. דוגמא נוספת היא שימוש מניפולטיבי ולא יעיל בסכמה. הסרת גורמים שכאלו עלולה להקפיץ את האתר כבר בתחילתו של הקידום.  דברים מהסוג הזה לא דורשים מחקר יותר מדי מעמיק באתר. מספיק שתקדישו רבע שעה לגלישה בתוך האתר כדי שתוכלו לזהות בקלות את כל הבעיות הללו ולהתחיל לטפל בהן כבר באותו היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *