איך לכתוב תוכן שמנועי החיפוש אוהבים

"לכתוב תוכן נהדר" עשויה להיות ההצעה החוזרת ונשנית ביותר בעולם SEO. תוכן שימושי הוא חיוני לאופטימיזציה במנועי החיפוש. כל חיפוש המבוצע במנועי החיפוש מגיע עם כוונה למצוא, ללמוד, לפתור, לקנות, לתקן, לטפל או להבין. מנועי החיפוש מדרגים את אתרי האינטרנט על מנת לספק את כוונת הגולשים בצורה הטובה ביותר. יצירת תוכן מספק, יסודי המטפל בצורכי המחפשים משפרת את הסיכוי שלך לזכות בדירוג הגבוה ביותר.

כוונות חיפוש:

1. חיפוש עסקאות – זיהוי עסק מקומי, ביצוע רכישה מקוונת או השלמת משימה.
חיפושים של עסקאות אינם כרוכים בהכרח בנתינת כרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. הרשמה לחשבון ניסיון ללא תשלום,  יצירת חשבון Gmail, או מציאת המטבח מעץהמקומי הטוב ביותר הם כולם שאילתות עסקיות.

2. חיפושי ניווט – ביקור יעד שנקבע מראש או המקור של כתובת אתר ספציפית.
חיפושי ניווט מתבצעים מתוך כוונה לגלוש ישירות לאתר מסוים. במקרים מסוימים, ייתכן שהמשתמש אינו יודע את כתובת האתר המדויקת, ומנוע החיפוש משמש כדפים לבנים.

3. חיפושים אינפורמטיביים – חקר מידע לא-עסקי או קבלת תשובות מהירות.
חיפושי מידע כוללים מגוון עצום של שאילתות החל ממציאת מזג האוויר המקומי ועד כדי לגלות כמה זמן לוקח לנסוע למאדים. הקו המנחה המקובל כאן הוא שהחיפושים הם בעיקר לא מסחריים – המידע עצמו הוא המטרה, ולא נדרשת אינטראקציה מעבר לקליקים ולקריאה.

הפרות ועונשי דואר זבל במנועי החיפוש

עד כה, דנו באותות החיוביים שמרכיבים את גורמי ההצלחה של SEO, אבל יש גם כמה גורמים שליליים שיש להימנע מהם:

תוכן 'דק' או 'רדוד'
בתגובה לפתיחת תלונות על תוצאות חיפוש גרועות, Google פרסמה את העדכון שלה "פנדה" בפברואר 2011. מטרתה של פנדה היא לתאר את התוכן המתואר "תוכן רזה" או "רדוד" או חסר תוכן.
היום, זו כבר לא שאלה האם התוכן הוא פשוט רלוונטי, אלא גם אם הוא בעל ערך למשתמש.

דחיסת מילות מפתח
אחת מטקטיקות הספאם הוותיקות ביותר שמנועי החיפוש מאוד לא אוהבים.. מנועי החיפוש אמורים  להשתמש במילים שאתם רוצים שיימצאו את האתר שלכם, אז למה לא לכתוב אותן שוב ושוב 100 פעמים? זוהי  למעשה "דחיסת מילות מפתח", וזה יכול לגרום לך להיענש.

טקסט מוסתר
ברגע שאתם מחליטים על מילות מפתח , המחשבה הבאה שלכם תהיה כנראה "למה אני לא מסתיר את כל הטקסט הזה שאף אדם לא רוצה לראות?" אתם יכולים להפוך את הטקסט ללבן  ואז זה משתלב עם רקע של דף. בעשותכם  כך, אתם למעשה תיחשבו כאתר  spam.
מנועי החיפוש לא אוהבים שום דבר מוסתר. הם רוצים לראות את כל מה שהמשתמש רואה. אל תסתירו טקסט, בין אם באמצעות סגנונות, גופנים, תצוגה:או כל אמצעי אחר שמשתמש טיפוסי לא יוכל לראות אותו.

2 מחשבות על “איך לכתוב תוכן שמנועי החיפוש אוהבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *